poniedziałek, 11 marca 2013

Dużo drewna w domu

W poszukiwaniu wymarzonego domu... Dzisiaj przeglądałam domy, w których użyto do budowy i wykończenia dużo elementów drewnianych.

Może to co widać na poniższym zdjęciu to jest przesada, bo jest to trochę wg mnie przytłaczające, ale drewno wygląda pięknie.


A to właśnie taka sceneria i taki domek mógłby być moim wymarzonych. Na pewno będzie trudno i z miejscem i odpowiednią ilością pieniędzy na projekt i wykonania. Bardzo podobają mi się duże okna drewniane, ale wtedy myjka do okien to sprzęt obowiązkowy dla żony. Podobno w Polsce jedne z najlepszych są wykonywane w Brzegu niedaleko Wrocławia w firmie Pinus. Bardzo ciekawą usługą, która również mnie interesuje są ogrody zimowe Pinus. Myślę, że jak ulał do tego domku drewnianego.


Przestrzenie. To jest to co też mi się bardzo podoba. Oczywiście w domu musi być ciepło, chodzi tylko o to, żeby było przestrzennie :D Chyba najlepiej to oddaje poniższe zdjęcie.


 No i jedna z najważniejszych spraw. Domen za oknem musi mieć przyrodę ;) To marzenie do którego zaczynam dążyć...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz