poniedziałek, 3 czerwca 2013

Sypialnia, marzeń ciąg dalszy

Sypialnia to jak nie najważniejsze, to na pewno jedna z najważniejszych miejsc w domu. Na pewno ma u mnie top3 ;) Nie chciałabym, aby sypialnia była tylko zwykłym pokojem do przenocowania. Musi mieć w sobie coś, co będzie sprawiało, że sen, wypoczynek, będzie autentycznym relaksem i rano będziemy budzić się pełni energii i chęci do pracy ;)

Poszukałam sobie troszkę ostatnio i bardzo zaciekawiły mnie kolekcje mebli do sypialni Meblik Night. Nie wiem dlaczego mają tak mało kolekcji, ale nie ma to większego znaczenia, bo wszystkie mi się podobają ;)

Akurat w sypialni chciałabym mieć trochę jasności, dlatego myślę, że będzie odpowiadała mi dominująca biel. A cała sypialnia, która mnie zachwyciła na zdjęciu poniżej.

sypialnia firmy Meblik Night
http://www.mebliknight.pl/kolekcje.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz